راهنمای نگهداری

نحوه نگهداری روفرشی

چون روفرشی آکسارای محصول ویژه و با کیفیت می باشد اگر که نگهداری از آن به صورت صحیح انجام نشود بعد از مدتی دیگر نمی توان از آن استفاده کرد. برای نگهداری روفرشی کشدار آکسارای یک سری روش هایی وجود دارد که افراد مصرف کننده باید این روش ها را بدانند و از این روش برای نگهداری اصولی استفاده کنند.

*یکی از این روش ها این است که سعی کنید که محصولی که خریداری می کنید را با استفاده مواد مناسبی بشویید. در واقع اگر که مواد مناسبی در شستشو استفاده شود کیفیت رو فرشی ها نیز از بین نمی رود.

ا*گر که مشتریان قرار است که این روفرشی کشدار ها را زیاد مورد استفاده خودشان قرار بدهند نگهداری صحیح از این محصول حساسیت بیشتری پیدا می‌ کند. در زمان شستشوی این محصولات به صورتی فعالیت خود را انجام دهید که اصلاً پاره نشوند و کیفیت آنها از بین نرود. برای شستشوی مناسب روفرشی کشدار استفاده کردن از مواد شست و شو کننده فرش بسیار مناسب می باشد.

برخی از این رو فرشی ها قیمت بالاتری دارند بهتر است در زمان استفاده شرایطی را ایجاد کنید تا به مرور زمان کیفیت محصولات پایین نیاید. اگر می‌ خواهید این محصول را کم استفاده کنید حتما در جای درست آن را قرار دهید تا خط روی آنها نیوفتد.

دیدگاهتان را بنویسید